سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 3220
تعداد بازدید امروز: 2
تعداد بازدید دیروز: 0
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    عشقانه
    از خدا بترس هر چند ترسى اندک بود ، و میان خود و خدا پرده‏اى بنه هر چند تنک بود . [نهج البلاغه]
  • اشتباهم.... نویسنده: محمد کبریایی زاده شنبه 87/3/4 ساعت 10:7 ص


  •  

    روزها فکر من اینست وهمه شب سخنم

    که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

    از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود

    به کجا می روم آخر ننمائی وطنم

    مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا

    یا چه بودست مراد وی از این ساختنم



    و سرانجام فاصله ها حادثه ساختند

                             تکرارت عادتی همیشگی

                 و من قربانی این هوس

                               دلم می خواست باشی همدمم

                         شبهای برفی

           دلم می خواست ماه صورتت را

                             ببینم در زلال دیدگانم

                        ولی من انتخابت کرده بودم

                                      همین بود اشتباهم

                                                همین بود اشتباهم....     

     

     

                   


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ